torsdag 13 augusti 2009

En ny blogg

Hej allihopa!!:D
Idag startar jag med min nya blogg.Här kommer jag skriva om allt möjligt så jag hoppas att ni kommer att gilla den.
Idag ska vi till släkten och bada i en pool i Staffanstorp och innan dess ska vi stanna på Trianglen i Malmö för där finns nämligen build a bear affären.Där ska vi handla en present till vår lille kusin och så fyller min engna build a bear (Lisa) år så vi ska köpa något till henne där.När jag var inne på hemsidan http://www.buildabear.se/ så hittade jag en massa snygga saker och en bild på Lisa exakt en sådan kanin som hon är.Jag kan lägga upp lite bilder som jag vill köpa till Lisa och såklart bilden på Lisa.
Men först av allt ska vi gratta henne.GRATTIS LISA!!:D
Här kommer bilderna ha en underbar dag!!:D











och ett par skor

1 kommentar: